موسیقی - آهنگ - ترانه

موسیقی - آهنگ - ترانه

انواع موسیقی - آهنگ - ترانه انواع ترانه های ایرانی ترکیه و آذربایجانی
موسیقی - آهنگ - ترانه

موسیقی - آهنگ - ترانه

انواع موسیقی - آهنگ - ترانه انواع ترانه های ایرانی ترکیه و آذربایجانی

مرکز خرید ستاره باران

مرکز خرید ستاره باران (تبریز)

تبریز- بلوار 22 بهمن- میدان جهاد (نصف راه)

04134410441


 یکی از مجلل ترین و لوکس ترین مراکز خرید در کشور بشمار می رود. این برج یک مجموعه ی چند عملکردی می باشد که در آن واحد های تجاری، اداری، تفریحی و خدماتی عرضه می گردد. در این برج می توان انواع برند های معتبر روز جهان را مشاهده کرد. پروژه ستاره باران تبریز یکی از جاذبه های دیدنی در این شهر است که خریداران و گردشگران و شهروندان از وجود آن لذت می برند، عموم مردم دوست دارند یک بار قدم زدن داخل این مجموعه را امتحان کنند.

  

شهر بازی ستاره باران

شهربازی مجتمع با کادر مجرب و کنسولهای جدید بازی و با استانداردهای روز جهانی در فضایی بالغ بر ۹۰۰ مترمربع در طبقه مادر و کودک (طبقه دوم) برای فراهم کردن خریدی شاد و بیادماندنی برای مراجعین احداث شده است. این مجتمع با در نظر گرفتن شرایط تمامی گروه های سنی کودکان و نوجوانان سعی در فراهم ساختن محیطی جهت تفریحات مناسب برای اقشار مختلف را دارد.


تبریز یکی از شهرهایی است که از مردمش همواره از  نبود پردیس سینمایی در این شهر گله مندند.
خوشبختانه خبر دار شدیم مدیریت مرکز خرید ستاره باران در صدد است تا اولین پردیس سینمایی تبریز را با ۶ سالن نمایش در طبقات فوقانی این مجموعه به زودی راه اندازی نماید.
طی مصاحبه ای که با مهندس مسعودی گوگانی داشتیم اعلام نمودند ،پردیس سینمایی ستاره باران در طبقات فود کورت و دو طبقه فوقانی آن احداث شده است که دارای ۶ سالن سینمائی و نمایشی خواهد بود
مهندس مسعودی در مورد زمان افتتاح این مجموعه افزود :  فاز اول پردیس سینمائی ستاره باران  شامل  سالن اصلی ۴۰۰ نفری و سالن ۱۵۰ نفری تا پایان ماه جاری افتتاح خواهد شد و فاز دوم طرح نیز تا پایان سال جاری شامل دو سالن ۶۰ نفری در طبقه۴ مجتمع  افتتاح خواهد شد .
مسعودی با اشاره به اجرای فاز سوم طرح شامل دو سالن سینمائی افزود در فاز سوم طرح بر آنیم تا عملیات احداث دو سالن دیگر را نیز آغاز کنیم تا در نهایت پردیس سینمایی ستاره باران را با ۶ سالن سینمایی تا تابستان ۹۷ تکمیل و به بهره برداری نهایی برسانیم.
ایشان به کاربری این سالنها اشاره نموده و افزود  در سالنهای مختلف این پردیس فیلمهای متنوع و برای بازه های سنی مختلف نمایش داده خواهد شد و نهایت تلاش ما این خواهد بود تا کلیه فیلم های اکران شده هم زمان با تهران و بدون هیچ گونه تاخیری در این مجموعه پخش شود تا حداکثر رضایت مردم را جلب نمائیم.
خلاصه از آخر این ماه اگر تصمیم گرفتید که در یک روز هم به سینما بروید و هم برای خرید و تفریح  به مجتمع تجاری و تفریحی سری بزنید، مجتمع ستاره باران بهترین مکانی است که می توانید انتخاب کنید. با این انتخاب می توانید د وقت صرفه جویی کنید و با یک تیر دو نشان بزنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.