موسیقی - آهنگ - ترانه

موسیقی - آهنگ - ترانه

انواع موسیقی - آهنگ - ترانه انواع ترانه های ایرانی ترکیه و آذربایجانی
موسیقی - آهنگ - ترانه

موسیقی - آهنگ - ترانه

انواع موسیقی - آهنگ - ترانه انواع ترانه های ایرانی ترکیه و آذربایجانی

آشنایی با مراکز آموزشی : موسسه آموزش عالی نبی اکرم


آشنایی با مراکز آموزشی : موسسه آموزش عالی نبی اکرم

آذربایجان‌شرقی - تبریز - خیابان راه‌آهن - بعد از تقاطع دامپزشکی (خطیب) - پلاک 1283
کدپستی: 5183918993
صندوق پستی دانشگاه: 5185-1488
تلفن‌: (041) 34429990-8   ,   (041) 34421999
فکس: (041) 34442095

سایت : http://www.ucna.ac.ir



چشم‌انداز آینده موسسه آموزش عالی نبی‌اکرم(ص)

این موسسه آموزش عالی با تکیه بر توان فکری و عملی و خلاقیت بالای اعضای هیئت علمی، مدیران و کارشناسان، مصمم است در زمینه توسعه رشته‌های منحصربفرد و نیز موردنیاز آینده جامعه گام بردارد. این موسسه آموزش عالی به دنبال توسعه آموزش جامعه محور و تربیت دانشجویانی است که علاوه بر داشتن تخصص‌های علمی بالا، دارای قدرت کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری بسیار بالایی بوده و از انگیزه و تعهد اخلاقی و مسئولیت‌پذیری ممتازی نسبت به جامعه بشری برخوردار باشند. ما مطمئن هستیم در سایه ایجاد محیطی با نشاط و حمایتی برای دانشجویان و بکارگیری یک مدیریت استراتژیک، دانشی و مشارکتی و ارتقاء مستمر کیفیت آموزش و توسعه ارتباطلات علمی و پژوهشی با مراکز تحقیقاتی و آموزشی ممتاز دنیا در چند سال آینده از لحاظ نوآوری در خدمات آموزش عالی برترین موسسه آموزش عالی در بین دانشگاه‌های منطقه خواهیم بود.
  
*********************************************************************************************

فعالیت‌های علمی-آموزشی

این موسسه آموزش عالی در قالب سه مجموعه گروه‌های فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و 9 گروه آموزشی، دارای 8 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد، 15 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و 8 رشته در مقطع کاردانی فعالیت خود را ادامه می‌دهد. این موسسه آموزش عالی رشته مهندسی فناوری اطلاعات (IT) را با مشارکت دانشگاه علم و صنعت ایران برای اولین بار در منطقه شمال‌غرب کشور ایجاد کرد. پس از کسب موفقیت در مقطع کارشناسی ارشد و پذیرش دانشجو برای اولین بار در منطقه شمال‌غرب کشور نیز اقدام نمود و اینک از جهت فناوری‌های پیشرفته در منطقه آذربایجان یکه‌تازی می‌کند.

*********************************************************************************************

ماموریت موسسه آموزش عالی نبی‌اکرم(ص)

موسسه آموزش‌عالی نبی‌اکرم(ص) به‌عنوان یک مرکز آموزش عالی غیردولتی با مجوز و نظارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران از سال 1375 تاسیس و هم اکنون در قالب سه دانشکده‌ی: فنی و مهندسی، علوم انسانی و هنر، در مقاطع: کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد نیروی انسانی متخصص، با مهارت، کارآفرین و مسئولیت‌پذیر برای مشارکت در روند توسعه ایران اسلامی تربیت می‌کند.

ماموریت موسسه آموزش عالی نبی‌اکرم(ص)، نوآوری و پارادایم‌سازی در نظام آموزش عالی کشور است. در نگاه ما نوآوری یعنی خلق ارزش‌افزوده‌‌ی منحصربفرد و متمایز برای تمام ذینفعان اصلی موسسه.

ما نوآوری را در تمام ارکان موسسه اعم از ماهیت سازمان، محتوا و فرآیند برنامه‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و پشتیبانی و کلیه زیرسیستم‌های دانشگاهی، بصورت عینی و عملی بروز می‌دهیم.

الگو‌های نوآورانه و منحصربفرد موسسه، با ارائه ارزش‎افزوده‌ی متمایز، تجربه‌ای ممتاز، نشاط بخش و منفعت‌زا برای کلیه‌ی ذینفعان موسسه فراهم می‌کند.

فضای سازمانی ما که آکنده از نشاط و پویایی و سرشار از تعهد و مسئولیت‌پذیری سرمایه‌های انسانی است، در سایه بکارگیری الگوی سازمان‌های استراتژیک و یادگیرنده، محل زایش ایده‌های خلاقانه می‌باشد.

ما عمیقا به این نکته توجه داریم که هرگونه تلاش نوآورانه تمایزبخش و ارزش‌آفرین تنها در بستر پارادایم حاکم بر عصر جدید- سیستم‌های هوشمند اطلاعاتی و ارتباطی-نتیجه‌بخش خواهد بود.

ارزش‌های سازمانی موسسه آموزش عالی نبی‌اکرم(ص)

·         خلاقیت و نوآوری اصلی‌ترین عامل حیات و بقای سازمان

·         صداقت و راستگویی بهترین ویژگی نیروی انسانی موسسه

·         همکاری، همیاری و مشارکت پشتوانه پیشبرد فعالیت‌ها

·         احترام متقابل و صمیمیت، پیوند دهنده نیروی انسانی برای کار گروهی

·         احترام به قانون و مقررات عامل حفظ سازمان

·         کیفیت محوری در کلیه فعالیت‌ها مهمترین عنصر در جلب رضایت جامعه هدف

·         سخت‌کوشی و ارتقای بهره‌وری عامل تعالی سازمان



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.