موسیقی - آهنگ - ترانه

موسیقی - آهنگ - ترانه

انواع موسیقی - آهنگ - ترانه انواع ترانه های ایرانی ترکیه و آذربایجانی
موسیقی - آهنگ - ترانه

موسیقی - آهنگ - ترانه

انواع موسیقی - آهنگ - ترانه انواع ترانه های ایرانی ترکیه و آذربایجانی

آشنایی با مراکز آموزشی : مرکز آموزش عالی دانشکده سـما سـهند

آموزشکده سما سهند
تبریز- سهند تبریز- محله چهار- ناحیه یک- آماده سازی دوم- آموزشکده فنی وحرفه ای سما
04133440090
sahand-samacollege.ir/home

دانشکده عالی سما سهند به عنوان اولین مجموعه دانشگاهی در شهر سهند، فعالیت خود را در سال 1384 با 5 رشته کاردانی و در زمینی به مساحت 7000 مترمربع آغاز نمود.

علیرغم وجود محدودیتهای متعدد در دانشکده و عدم وجود امکانات مناسب شهری، با الطاف الهی، حمایت مسئولین محترم دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما و با تلاش شبانه روزی همکاران دانشکده، اولین مجموعه دانشگاهی شهر سهند، در طول یک دهه به امکانات متعددی از قبیل 31 عنوان کارگاه و آزمایشگاه، کتابخانه، سالن سمعی و بصری، سالن همایش، سلف سرویس، اینترنت بیسیم، سرویس پیامک و سایر امکانات دانشگاهی و با آخرین فناوری های موجود تجهیز گردیده.
  
تعداد رشته های دانشکده نیز از 5 رشته دانشگاهی به 15 رشته ارتقاء یافت. از میان رشته های جدید رشته مربیگری فوتبال برای اولین بار در سطح منطقه شمالغرب کشور و رشته امور اداری و تکنولوژی باغی برای اولین بار در تبریز و سهند دایر شده است.

علاوه بر فعالیت های آموزشی، این دانشکده فعالیت های پژوهشی خود را در زمینه های مختلف علمی آغاز نموده و در این راستا با بکار گیری علم در برنامه ریزی های خود منجر به تولید و خدمات و ارائه آن به سایر سازمان ها در قالب فرآیند کارآفرینی با محوریت مهارت گردیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.