موسیقی - آهنگ - ترانه

موسیقی - آهنگ - ترانه

انواع موسیقی - آهنگ - ترانه انواع ترانه های ایرانی ترکیه و آذربایجانی
موسیقی - آهنگ - ترانه

موسیقی - آهنگ - ترانه

انواع موسیقی - آهنگ - ترانه انواع ترانه های ایرانی ترکیه و آذربایجانی

آشنایی با مراکز و کارخانجات صنعتی و تولیدی : شرکت داداش برادر با برند آیدین


آشنایی با مراکز و کارخانجات صنعتی و تولیدی : شرکت داداش برادر با برند آیدین

  تبریز - بلوار ملت کیلومتر ۴ جاده تبریز- مراغه      ۳۴۲۴۶۰۸۱


http://www.aidin.com/


سرآغاز شرکت داداش برادر به سال 1323 باز می گردد، زمانی که دو برادر با نامهای داداش صفری و غائب علی بیوک با کوله باری از تجربه در زمینه ساخت و تولید انواع شیرینی از روسیه به ایران بازگشته و در کارگاهی واقع در شهر تبریز شروع به فعالیت نمودند. آنها با تولید نوعی تافی شیری که "ریس" نام داشت و بصورت دست ساز تولید میگردید و نوعی آبنبات رنگی که بشکل های مختلف تولید می شد، شروع به فعالیت نمودند.
      

در این سال آنها شرکت داداش برادر را بصورت رسمی به ثبت رسانده و با بکارگیری از ماشین آلات جدید و پیشرفته اقدام به افزایش ظرفیت تولیدی کارخانه نمودند که این اقدام با هدف ایجاد تنوع محصولات و کسب سهم بیشتری از بازار صورت گرفت.
   

اولین تغییرات در ترکیب سهام شرکت داداش برادر در سال 1353 اتفاق افتاد که در این سال آقای داداش صفری سهام خود را به آقای رسول بیوک و برادر ایشان واگذار کرده و از شرکت جدا شدند.
   

آقای غائبعلی بیوک پدر آقای رسول بیوک ، نیز سهام خود را به آقای رسول بیوک و برادر ایشان واگذار کرده و ایشان نیز از شرکت خارج شدند.
اتفاق مهم دیگری که از سال 1362 برای شرکت داداش برادر رخ داد، انتخاب و ثبت علامت تجاری " آیدین" بود که هم اکنون این نام یکی از بزرگ ترین و پرآوازه ترین نامهای صنعت شیرینی و شکلات در ایران محسوب می گردد. و از همان موقع با نصب و راه اندازه خطوط تولیدی جدید، محصولاتی از قبیل بیسکویت ، تافی مغزدار ، آبنبات ، ویفر ، کارامل و آدامس به گروه محصولات شرکت اضافه شدند.
 

 
   

در نیمه اول سال 1388 آقای رسول بیوک پنجاه درصد سهام سایر سهامداران را نیز خریداری نموده و صد درصد سهام شرکت متعلق به آقای رسول بیوک و خانواده ایشان گردید.
درحال حاضر شرکت داداش برادر با مدیریت ، آقای رسول بیوک به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و خانم فرناز بیوک به عنوان رئیس هیئت مدیره و خانم طناز بیوک به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره و خانم پریناز بیوک به عنوان عضو هیئت مدیره که همگی از سهامداران شرکت داداش برادر نیز هستند، در حال فعالیت می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.